2011-08-28
 20:34:12

slapp söndag

har typ liggat i sängen hela dan skit skönt men har tvättat lite o städat mitt rum men sen kom anna tillbax på eftermiddan så vi käka middag o ska väl ut o kolla vad som händer på gården :P men igår så fick jag sarah o pipen för oss att vi skulle gå till tomelilla o de e över en mil dit men vi gick sen när vi skulle hem orka vi inte gå så vi skulle ta en taxi men de finns inte en ända taxi i eller lite utanför tomelilla o dom människorna i tomelilla e ju typ kvar på 80 talet men men jag bestämde mig för att jag tyckte vi skulle lifta hem så jag börja lifta o fick en kille att stanna o pipen o sarah orka ju inte gå så dom åkte med haha :) men men nu ska anna ha datan :) puss puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: