2011-09-24
 15:28:27

ska försöka börja blogga igen :P

orkade inte leta bild :P
heej nu ska jag försöka blogga för nu har jag fått internet på rummet så nu jävlar :P men idag har jag gjort mycke jag ställde kl på kvart över åtta för skulle till madine o ta ut henne sen va jag där i typ en timme för de va inte någon där o de får inte bara va en häst ute så jag fick vänta lite men men sen cykla jag hem o åt frukost sen ducsha jag o städa mitt rum o tvätta så jag har fått mycket gjort idag tycker jag men nu sitter jag o lyssnar på demi lovatos nya album o kollar fb :) de har inte hänt mycke sen jag blogga sist förra helgen va de höstfest så de va najs men dom sa ett den va lugnare än va den brukar vara men sen så har de bara flyti på resten ska till madine om ett tag igen :P juste jag ska till milano om typ 4 veckor ska bli så jävla najs ska ditt o kolla på fotboll :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: