2011-07-04
 20:22:08

:/

jag är typ fett klyven jag har kommit en på två gymnasier o jag vet inte vilket jag ska välja för jag vill typ gå på bollerup i skåne men lite av mig o typ alla jag känner vill att jag ska gå på säbyholm i upplands bro ... vet inte hur jag ska göra men får se vad mamma säger funderar på att åka till henne imorrn o se vad hon säger fast jag vet att hon kommer säga att jag ska välja säbyholm :/ men men aa idag var jag me mickan o vi åkte till centrum o kolla på bh:ar till henne men hon hitta en bh o en hat :) o jag hitta en tubtop o en snygg tröja o två glasögon o glasögonen kosta 20 kr st fett najs !! :D o sen när jag kom hem så gjorde jag o mickan lunch o sen åkte jag till öob så jävla najs men aa nu ska jag typ spela kort med min systerryster :) pusspuss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: