2011-07-03
 17:04:49

har så jävla tråkigt!!

jag har skit tråkigt men vet inte vad jag vill göra!! ledsen för att jag inte har bloggat har verkligen inte vart på humör men nu är jag tillbaka tror jag haha :) men aa vad har hänt jag har slappat  o solat o i måndaqgs till tisdags var jag på kryssning med birka de va så jävla roligt men de tyckte inte min syster för hon fick springa o jaga mig hela tiden tycker hon :P men de va skit roligt o jag träffa en skit snygg kille o han va fett trevlig !!! men aa sen har jag vart med vänner o åkt vattenskoter (SKIT KUL) med carro . sen i fredags va min farmor o farfar över här på middag o igår va andra carro med sin pappa o bror över här på middag o idag har jag inte gjort mycke har typ sovit o kollat film :P men man har ju fått reda på gymnasiet nu o jag kom in på mitt andra hands val men jag ligger fortfarande som reserv på mitt första hands val :P så hoppas !! :) aja jag skulle gå på fotboll idag men de blev inte så :( aja nu ska jag gå och muppa mig :) puss puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: